Rada Miejska w Siechnicach
Radni - XXIII Sesja
Nowoczesny i kompleksowy system do zarządzania posiedzeniami Rad Wydziałów oraz Senatu uczelni.
Proste i intuicyjne planowanie posiedzeń, elektroniczna dystrybucja materiałów na wszystkie urządzenia elektroniczne z dostępem do Internetu lub sieci wewnętrznej uczelni.
Obsługa głosowań za pomocą tabletów, smartfonów, laptopów i wszystkich urządzeń z dostępem do sieci.
Wspomaganie tworzenia protokołów z posiedzeń, integracja z systemami uczelnianymi.
eSesja pozwala na proste i intuicyjne głosowanie przy użyciu dowolnych urządzeń elektronicznych jak laptopy, tablety czy smartfony.
Po wywołaniu głosowania przez operatora, na ekranach urządzeń pojawiają się duże i czytelne przyciski umożliwiające oddanie głosu.
Oddane głosy spływają w czasie rzeczywistym i mogą być prezentowane na projektorze multimedialnym na sali obrad.
System obsługuje wszystkie najczęściej spotykane typy głosowań w uczelniach, tj. zwykłe, imienne (jawne), tajne, osobowe, ankietowe, specjalne.
Pod koniec 2017 roku Wydział Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki oraz Automatyki Politechniki Łódzkiej rozpoczął poszukiwania nowego systemu do obsługi głosowań na posiedzeniach Rady Wydziału. Władze wydziału przy wsparciu działu informatycznego zdecydowały się na system eSesja.
Jak w każdym tego typu przypadku, wdrożenie zostało poprzedzone szczegółową analizą potrzeb Uczelni oraz dostosowaniem systemu. Prace wdrożeniowe objęły m.in. instalację systemu na serwerze klienta, dostosowanie prezentacji wyników głosowań, zmianę wyglądu przycisków do głosowania na nieco bardziej dyskretne, a także przeszkolenie administratorów systemu.
Poza Radą Wydziału WEEIA na Politechnice Łódzkiej, z systemu eSesja oraz zakupionych w tym celu tabletów korzysta również Senat Uczelni.
W 2017 roku Uniwersytet Humanistycznospołeczny SWPS w Warszawie rozpoczął poszukiwania systemu do obsługi posiedzeń Rady Wydziału Psychologii. Wybór padł na system eSesja, który pozwala na kompleksowe planowanie oraz przeprowadzanie obrad.
Wdrożenie zostało poprzedzone szczegółową analizą potrzeb Uczelni oraz dostosowaniem systemu. W ramach przeprowadzonych prac zintegrowano system logowania eSesji z logowaniem do Active Directory, z którego na co dzień korzystają pracownicy Uczelni. Dodatkowo dostosowano moduł głosowania do specyficznych wymogów klienta - wprowadzono obsługę kworum, a także głosowania specjalne, które wykorzystywane są m.in. do wybierania członków komisji do przeprowadzania egzaminów doktorskich. Wprowadzono również funkcję automatycznego importu kontaktów do systemu eSesja z bazy danych Uczelni.
Po kilku udanych posiedzeniach Rady Wydziału Psychologii, klient wprowadził system eSesja do obsługi posiedzeń Senatu i planuje wdrożenia na kolejnych Wydziałach.
W odpowiedzi na duże zainteresowanie pierwszym szkoleniem online uruchamiamy drugi termin webinaru poświęconego nowej wersji eSesji. Już 16 stycznia odbędzie się szkolenie skierowane do użytkowników, którzy planują rozpocząć pracę w nowej eSesji lub chcą w pełni poznać jej funkcjonalności. Czytaj więcej
Z dumą informujemy, że nasz system po raz kolejny został wyróżniony w plebiscycie „IT w Administracji”, zajmując 1. miejsce w kategorii „Oprogramowanie dedykowane administracji publicznej”. Czytaj więcej
Udostępniliśmy najnowsze wydanie Biuletynu Samorządowego, w którym prezentujemy najważniejsze informacje dotyczące rozwoju systemu eSesja, zmian prawnych oraz wydarzeń istotnych z perspektywy administracji publicznej. Czytaj więcej
Po raz kolejny uczestniczyliśmy w konferencji organizowanej przez BonaSoft, aby zaprezentować, jak system eSesja wspiera samorządy w zarządzaniu pracą rady i zwiększaniu transparentności działań. Czytaj więcej
Radni - XXIII Sesja
Komisja Finansów - Posiedzenie
Komisja Rewizyjna - Posiedzenie
Komisja Rolna - Posiedzenie
Komisja Społeczna - Posiedzenie