Nagranie z posiedzenia

Nagranie audio. Nagranie video.



Proszę czekać, trwa ładowanie danych...
Rada Miejska w Tułowicach / Radni - Sesja
II Posiedzenie Rady Miejskiej w Tułowicach w dniu 29 listopada 2018, godz. 16:00, w Sala posiedzeń
II/18

Dyskusja

1.
Otwarcie i stwierdzenie prawomocności obrad.16:18
2.
Przedstawienie porządku obrad.16:22
3.
Wręczenie radnemu zaświadczenia Gminnej Komisji Wyborczej w Tułowicach.16:32
4.
Złożenie ślubowania przez nowo wybranego radnego.16:33
5.
Przedstawienie przez Przewodniczącego i Z-ce Przewodniczącego spraw organizacyjnych dotyczących pracy Rady Miejskiej w nowej kadencji 2018 - 2023.16:50
6.
Podjęcie uchwały w sprawie powołania stałych Komisji Rady.16:51
Załączniki
Głosowanie
7.
Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia składu liczbowego i osobowego Komisji Budżetu i Spraw Gospodarczych.16:53
Załączniki
Głosowanie
8.
Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia składu liczbowego i osobowego Komisji Spraw Społecznych.16:54
Załączniki
Głosowanie
9.
Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia składu liczbowego i osobowego Komisji Rewizyjnej.16:54
Załączniki
Głosowanie
10.
Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia składu liczbowego i osobowego Komisji Skarg Wniosków i Petycji.16:55
Załączniki
Głosowanie
11.
Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu Gminy Tułowice na 2018 r.16:56
Załączniki
Głosowanie
12.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej.16:57
Załączniki
Głosowanie
13.
Podjęcie uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości.16:58
Załączniki
Głosowanie
14.
Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wynagrodzenia Burmistrza Tułowic.17:00
Załączniki
Głosowanie
15.
Informacja o wykonaniu budżetu za III kwartał 2018 r.17:00
16.
Informacja o projekcie budżetu na rok 2019.17:01
17.
Informacja Sołtysów o istotnych dla Sołectwa sprawach w III kwartale 2018 r. ( Ligota Tułowicka i Szydłów).17:03
18.
Informacja o oświadczeniach majątkowych.17:05
19.
Sprawozdanie z działalności Burmistrza Tułowic między Sesjami.17:06
20.
Sprawozdanie z działalności Przewodniczącego i Wiceprzewodniczącego Rady Miejskiej między Sesjami.17:07
21.
Odpowiedzi na listy i zapoznanie się z otrzymaną korespondencją od poprzedniej Sesji.17:11
22.
Informacja o złożonych interpelacjach i zapytaniach radnych oraz informacja o udzielonych odpowiedziach na złożone interpelacje i zapytania.17:16
23.
Sprawy różne – dyskusja.17:43
24.
Zakończenie obrad.17:46