Proszę czekać, trwa ładowanie danych...
Rada Miejska w Cybince / Radni - Sesja
X Sesja w dniu 11 czerwca 2019, godz. 12:00, w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego w Cybince
ON-III.0002.X.2019

Dyskusja

1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.12:00
2.
Wnioski do porządku obrad.12:00
3.
Interpelacje, wnioski i zapytania.12:01
4.
Przedstawienie raportu o stanie Gminy Cybinka za 2018r.12:22
5.
Debata nad raportem o stanie Gminy Cybinka za 2018r.12:28
6.
Podjęcie uchwał w sprawie udzielenia wotum zaufania dla Burmistrza (druk nr 1/X/19).12:30
7.
Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego za 2018 rok wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Cybinka za 2018 rok (druk nr 2/X/19):13:08
a)
przedstawienie sprawozdania finansowego Gminy Cybinka za 2018 r., sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Cybinka za 2018r., informacji o stanie mienia Gminy Cybinka;
b)
odczytanie uchwały nr 190/2019 Składu Orzekającego RIO w Zielonej Górze w sprawie wydania opinii o sprawozdaniu z wykonania budżetu za 2018 rok wraz z informacją o stanie mienia gminy;
Załączniki
RIO -BUDŻET
c)
odczytanie wniosku Komisji Rewizyjnej w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Cybinki z tytułu wykonania budżetu Gminy Cybinka za 2018 rok;12:51
Załączniki
WNIOSEK
d)
odczytanie uchwały nr 309/2019 Składu Orzekającego RIO w Zielonej Górze w sprawie wydania opinii o wniosku Komisji Rewizyjnej;12:54
Załączniki
OPINIA RIO
e)
dyskusja;13:09
8.
Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Burmistrzowi Cybinki absolutorium z tytułu wykonania budżetu Gminy Cybinka za 2018 rok (druk nr 3/X/19).13:35
9.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Cybinka na lata 2019-2032 (druk nr 4/X/19).13:37
10.
Podjęcie uchwały w sprawie powołania zespołu opiniującego kandydatów na ławników do Sądu Rejonowego w Krośnie Odrzańskim na kadencję 2020-2023 (druk nr 5/X/19).13:41
11.
Informacja Przewodniczącej Rady.13:43
12.
Informacja Burmistrza z działalności międzysesyjnej oraz odpowiedzi na interpelacje i wnioski radnych. Sprawy różne.13:50
14.
Zakończenie obrad.13:51