Nagranie z posiedzenia

Nagranie video.



Proszę czekać, trwa ładowanie danych...
Rada Gminy Brudzew / Radni-Sesja
VIII Sesja w dniu 13 marca 2019, godz. 16:00, w Sali Konferencyjnej Urzędu Gminy Brudzew
OR.0002.8.2019

Dyskusja

1.
Otwarcie obrad VIII Sesji Rady Gminy Brudzew oraz powitanie gości16:26
2.
Stwierdzenie quorum.16:26
3.
Informacje nt. porządku obrad.16:27
4.
Przyjęcie protokołu z VII Sesji Rady Gminy.16:28
5.
Interpelacje i zapytania radnych do Wójta Gminy Brudzew.16:36
6.
Odpowiedzi Wójta Gminy Brudzew na zgłoszone interpelacje i zapytania.17:01
7.
Przedstawienie sprawozdania opisowo-finansowego za rok 2018 Gminnego Ośrodka Kultury "Wozownia"17:01
8.
Przedstawienie sprawozdania z działalności Biblioteki Publicznej Gminy Brudzew w 2018 roku.17:02
9.
Przedstawienie informacji Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brudzewie z wykonania zadań finnasowych za okres od 01.01.2018r. do 31.12.2018r.17:03
10.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmian w budżecie gminy na 2019r.17:54
11.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie nabycia nieruchomości gruntowych w obrębie geodezyjnym Janiszew, gmina Brudzew w celu regulacji dróg.17:57
12.
Rozpatrzenie projketu uchwały w sprawie przystąpienia Gminy Brudzew do Stowarzyszenia Gmin i Powiatów Wielkopolski.18:01
13.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Brudzew w roku 2019.18:05
14.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie wnoszenia inicjatyw obywatelskich, zasad tworzenia komitetów inicjatyw uchwałodawczych, zasady promocji obywatelskich inicjatyw uchwałodawczych oraz formalne wymogi jakim muszą odpowiadać składane projekty.18:07
15.
Przedstawienie informacji Przewodniczącego Rady Gminy o działaniach Rady podejmowanych w okresie międzysesyjnym.18:08
16.
Informacja Wójta Gminy Brudzew o podjetych działaniach w okresie międzysesyjnym.18:12
17.
Wolne wnioski i informacje.18:42
18.
Odpowiedzi na wolne wnioski i informacje.
19.
Zamknięcie obrad VIII Sesji Rady Gminy Brudzew VIII kadencji.