Proszę czekać, trwa ładowanie danych...
Starostwo Powiatowe w Polkowicach
XII Sesja Rady Powiatu Polkowickiego w dniu 30 maja 2025, godz. 14:00, w sala konferencyjna Starostwa
OA.0002.4.2025

Dyskusja

1.
Otwarcie obrad.
2.
Wybór Sekretarza XII Sesji.
3.
Przyjęcie protokołu Nr XI/2025.
4.
Sprawozdanie Starosty Polkowickiego z prac Zarządu Powiatu Polkowickiego w okresie międzysesyjnym.
5.
Podjęcie uchwały w sprawie pomocy rzeczowej dla Gminy Gaworzyce.
6.
Podjęcie uchwały w sprawie uchylenia uchwały dot. pomocy rzeczowej dla Gminy Chocianów.
7.
Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie wieloletniej prognozy finansowej powiatu polkowickiego.
8.
Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu i w budżecie powiatu polkowickiego na 2025 r.
9.
Podjęcie uchwały w sprawie powierzenia Gminie Grębocice zadania publicznego.
10.
Sprawozdanie finansowe samorządowej instytucji kultury - Centrum Aktywności Leśna Górka w Przemkowie za 2024 rok.
11.
Sprawozdanie z realizacji Programu współpracy powiatu polkowickiego z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie za rok 2024.
12.
Sprawozdanie z działalności Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady powiatu polkowickiego w 2024 r.
Załączniki
SWiP.pdf
13.
Sprawozdanie z działalności Komisji Rewizyjnej Rady powiatu polkowickiego w 2024 r.
Załączniki
RW.pdf
14.
Sprawozdanie z działalności Komisji Finansów i Budżetu Rady powiatu polkowickiego w 2024 r.
Załączniki
FiB.pdf
15.
Sprawozdanie z działalności Komisji Rozwoju Gospodarczego i Ochrony Środowiska Rady powiatu polkowickiego w 2024 r.
Załączniki
RGiOŚ.pdf
16.
Sprawozdanie z działalności Komisji Oświaty i Zdrowia Rady powiatu polkowickiego w 2024 r.
Załączniki
OiZ.pdf
17.
Sprawozdanie z działalności Komisji Kultury Fizycznej i Działań Społecznych Rady powiatu polkowickiego w 2024 r.
Załączniki
KFiDS.pdf
18.
Sprawozdanie z działalności Komisji Bezpieczeństwa, Samorządu i Ekologii Rady powiatu polkowickiego w 2024 r.
Załączniki
BSiE.pdf
19.
Wnioski oraz oświadczenia radnych.
20.
Zakończenie obrad.