Proszę czekać, trwa ładowanie danych...
Rada Powiatu Nakielskiego
VI Sesja Rady Powiatu Nakielskiego w dniu 30 października 2024, godz. 13:00, w sali nr 1 w Gminnym Centrum Administracyjno-Kulturalnym w Sadkach

Dyskusja

1.
Otwarcie sesji.
2.
Stwierdzenie kworum.
3.
Przedstawienie pozostałych punktów porządku obrad.
4.
Przyjęcie protokołu z V sesji Rady Powiatu Nakielskiego.
6.
Informacja o oświadczeniach majątkowych złożonych Staroście Nakielskiemu.
7.
Informacja o oświadczeniach majątkowych złożonych Przewodniczącemu Rady Powiatu Nakielskiego.
8.
Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych Powiatu Nakielskiego za rok szkolny 2023/2024.
9.
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na nieodpłatne zbycie nieruchomości po byłej szkole podstawowej w Sipiorach.
10.
Podjęcie uchwały w sprawie Programu Współpracy Powiatu Nakielskiego z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2025.
11.
Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wysokości opłat za usuwanie i przechowywanie na parkingach strzeżonych pojazdów usuniętych z dróg oraz wysokości kosztów powstałych w wyniku wydania dyspozycji usunięcia, a następnie odstąpienia od usunięcia pojazdu, obowiązujących w 2025 roku.
13.
Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie uchwalenia budżetu powiatu nakielskiego na 2024 rok.
14.
Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia przez Powiat Nakielski pomocy finansowej Gminie Szubin oraz zawarcia w tej sprawie umowy pomiędzy Powiatem Nakielskim a Gminą Szubin.
15.
Podjęcie uchwały w sprawie wyznaczenia przedstawiciela Rady Powiatu Nakielskiego do uczestnictwa w Europejskim Korpusie Radnych.
18.
Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej dla Gminy Gryfów Śląski.
19.
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na nabycie przez Powiat Nakielski zabudowanej nieruchomości położonej w Nakle nad Notecią przy ulicy Strażackiej 2A.
20.
Informacja Starosty Nakielskiego o skierowanych do niego w okresie międzysesyjnym interpelacjach i zapytaniach radnych.
21.
Wnioski i oświadczenia radnych.
22.
Wolne głosy.
23.
Zakończenie obrad.