Proszę czekać, trwa ładowanie danych...
Rada Miasta Płocka
4 Komisja Skarg, Wniosków i Petycji w dniu 17 września 2024, godz. 15:30, w AULA Urzędu Miasta Płocka, I piętro, pl. Stary Rynek 1

Dyskusja

1.
Przyjęcie porządku obrad.
2.
Przyjęcie protokołu nr 3/2024 z posiedzenia Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miasta Płocka z 20 sierpnia 2024 r.
3.
Omówienie projektu uchwały na najbliższą sesję Rady Miasta Płocka w sprawie skargi z dnia 14.05.2024 r. na działalność Prezydenta Miasta Płocka.
4.
Omówienie projektu uchwały na najbliższą sesję Rady Miasta Płocka w sprawie wniosku Pana Jana Wyrębkowskiego z dnia 27 czerwca 2024 r.
5.
Petycja z dnia 09.08.2024 r. (wpłynęła elektronicznie do Urzędu Miasta Płocka w dniu 09.08.2024 r.) w sprawie uchwalenia aktu prawa lokalnego „Zasady budowy i użytkowania przystani wodnych na terenie miasta Płocka”. – kontynuacja.
6.
Petycja z dnia 20.08.2024 r. (wpłynęła elektronicznie do Urzędu Miasta Płocka w dniu 20.08.2024 r.) w sprawie formatu informacji o złożonych petycjach zamieszczanych na stronie internetowej Urzędu Miasta.
7.
Omówienie korespondencji.
8.
Sprawy różne i organizacyjne.
9.
Zakończenie posiedzenia.