Proszę czekać, trwa ładowanie danych...
Rada Miasta Płocka / Komisja Skarg, Wniosków i Petycji
3 Posiedzenie w dniu 20 sierpnia 2024, godz. 15:30, w Urzędzie Miasta Płocka, AULA, I piętro, pl. Stary Rynek 1

Dyskusja

1.
Przyjęcie porządku obrad.
2.
Przyjęcie protokołu ze wspólnego posiedzenia stałych Komisji Rady Miasta Płocka z 6 czerwca 2024 r.
3.
Przyjęcie protokołu nr 2 z posiedzenia Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miasta Płocka z 18 czerwca 2024 r.
4.
Omówienie projektu uchwały na najbliższą sesję Rady Miasta Płocka w sprawie pozostawienia bez rozpoznania skargi z dnia 31 maja 2024 r. na Radę Mieszkańców Osiedla „Kolegialna” (druk nr 83).
5.
Skarga z dnia 14.05.2024 r. (wpłynęła do Urzędu Miasta Płocka elektronicznie w dniu 14.05.2024 r.) na Prezydenta Miasta Płocka – kontynuacja.
6.
Wniosek z dnia 27.06.2024 r. (zgłoszony na sesji Rady Miasta w dniu 27.06.2024 r.) dot. opracowania „Planu Ogólnego dla Gminy miasto Płock”.
7.
WRZUTKA: Petycja z dnia 09.08.2024 r. (wpłynęła elektronicznie do Urzędu Miasta Płocka w dniu 09.08.2024 r.) w sprawie uchwalenia aktu prawa lokalnego „Zasady budowy i użytkowania przystani wodnych na terenie miasta Płocka”.
8.
Omówienie korespondencji.
9.
Sprawy różne i organizacyjne.
10.
Zakończenie posiedzenia.