Proszę czekać, trwa ładowanie danych...
Rada Miasta Płocka / Posiedzenie Radnych
w dniu 27 maja 2024, godz. 15:30, w Urzędzie Miasta Płocka, pl. Stary Rynek 1 (aula)

Dyskusja

1.
Sprawozdanie z realizacji programu współpracy Gminy-Miasto Płock z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie działającymi na terenie miasta Płocka za 2023 rok.
2.
Omówienie projektów uchwał na najbliższą sesję Rady Miasta Płocka w następujących sprawach:
1)
zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy-Miasto Płock na lata 2024-2050 (druk nr 53),
2)
zmieniająca Uchwałę Budżetową Miasta Płocka na rok 2024 (druk nr 54),
3)
uchylenia uchwały nr 487/XXIX/2012 Rady Miasta Płocka z dnia 27 listopada 2012 r. w sprawie określenia rozkładu godzin pracy aptek ogólnodostępnych na terenie Płocka (druk nr 11),
Załączniki
druk nr 11
4)
zmiany Statutu Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Płocku (druk nr 12),
Załączniki
druk nr 12
5)
podniesienia wysokości wynagrodzenia przysługującego rodzinom zastępczym zawodowym (w tym rodzinom zastępczym zawodowym specjalistycznym oraz rodzinom zastępczym zawodowym pełniącym funkcję pogotowia rodzinnego), prowadzącym rodzinne domy dziecka oraz za sprawowanie funkcji rodziny pomocowej (druk nr 13),
Załączniki
druk nr 13
6)
wyrażenia zgody na sprzedaż w drodze przetargu nieruchomości zabudowanej, położonej w Płocku przy ul. 3 Maja 18, w obrębie 8 „Śródmieście”, oznaczonej numerem ewidencyjnym działki 603/12 (druk nr 14),
Załączniki
druk nr 14
7)
zmiany uchwały nr 83/VI/2015 Rady Miasta Płocka z dnia 31 marca 2015 roku w sprawie ustalenia szczegółowych zasad ponoszenia odpłatności za pobyt w mieszkaniach chronionych (druk nr 15),
Załączniki
druk nr 15
8)
wydzierżawienia nieruchomości gruntowej stanowiącej własność Gminy-Miasto Płock, położonej w Płocku przy ul. Żabiej (obr. 9) (druk nr 16),
Załączniki
druk nr 16
9)
wydzierżawienia nieruchomości gruntowej stanowiącej własność Gminy-Miasto Płock, położonej w Płocku przy ul. Bielskiej (obr. 7) (druk nr 17),
Załączniki
druk nr 17
10)
wydzierżawienia nieruchomości gruntowej stanowiącej własność Gminy-Miasto Płock, położonej w Płocku przy ul. Obrońców Westerplatte (obr. 7) (druk nr 18),
Załączniki
druk nr 18
11)
wydzierżawienia nieruchomości gruntowej stanowiącej własność Gminy-Miasto Płock, położonej w Płocku przy ul. Kobylińskiego/Słodowa (obr. 4) (druk nr 19),
Załączniki
druk nr 19
12)
wydzierżawienia nieruchomości gruntowej stanowiącej własność Gminy-Miasto Płock, położonej w Płocku przy ul. Kobylińskiego/Słodowa (obr. 4) (druk nr 20),
Załączniki
druk nr 20
13)
wydzierżawienia nieruchomości gruntowej stanowiącej własność Gminy-Miasto Płock, położonej w Płocku przy ul. Kobylińskiego/Słodowa (obr. 4) (druk nr 21),
Załączniki
druk nr 21
14)
powołania Lokalnego Ośrodka Wiedzy i Edukacji współfinansowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Mazowsza 2021-2027 (druk nr 22),
Załączniki
druk nr 22
15)
nabycia przez Gminę-Miasto Płock nieruchomości położonej w Płocku w obrębie 2 „Trzepowo” przy ul. Szkolnej oznaczonej jako działka nr 171/3 o powierzchni 1,7314 ha (druk nr 42),
Załączniki
druk nr 42
16)
uzgodnienia projektu realizacji inwestycji celu publicznego pn. „Rozbudowa ulicy Wyszogrodzkiej w ciągu drogi krajowej nr 62 na odcinku od ulicy Armii Krajowej do granicy miasta Płocka. Etap I – odcinek od ul. Armii Krajowej do ul. Harcerskiej (wraz ze skrzyżowaniem)”, położonej częściowo na działkach o nr 294/45, 294/46,294/56, 318, 801/4, 3188/76, 3190, Obręb 0001 Podolszyce Borowiczki wchodzących w skład Zespołu Przyrodniczo-Krajobrazowego Jaru Rzeki Rosicy (druk nr 43),
17)
ustalenia składu osobowego Komisji Rewizyjnej Rady Miasta Płocka (druk nr 44),
Załączniki
druk nr 44
18)
ustalenia składu osobowego Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miasta Płocka (druk nr 45),
Załączniki
druk nr 45
19)
ustalenia składu osobowego Komisji Skarbu, Budżetu i Gospodarki Finansowej Rady Miasta Płocka (druk nr 46),
Załączniki
druk nr 46
20)
ustalenia składu osobowego Komisji Gospodarki Komunalnej Rady Miasta Płocka (druk nr 47),
Załączniki
druk nr 47
21)
ustalenia składu osobowego Komisji Inwestycji, Rozwoju i Bezpieczeństwa Miasta Rady Miasta Płocka (druk nr 48),
Załączniki
druk nr 48
22)
ustalenia składu osobowego Komisji Edukacji, Zdrowia i Polityki Społecznej Rady Miasta Płocka (druk nr 49),
Załączniki
druk nr 49
23)
ustalenia składu osobowego Komisji Kultury, Sportu i Turystyki Rady Miasta Płocka (druk nr 50),
Załączniki
druk nr 50
24)
ustalenia składu osobowego doraźnej Komisji ds. organizacji Pracy Rady Miasta Płocka (druk nr 51),
Załączniki
druk nr 51
25)
ustalenia składu osobowego doraźnej Komisji Inwentaryzacyjnej Rady Miasta Płocka (druk nr 52),
Załączniki
druk nr 52
26)
wyboru Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej Rady Miasta Płocka (druk nr 40),
Załączniki
druk nr 40
27)
wyboru Przewodniczącego Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miasta Płocka (druk nr 39),
Załączniki
druk nr 39
28)
wyboru Przewodniczącego Komisji Skarbu, Budżetu i Gospodarki Finansowej Rady Miasta Płocka (druk nr 38),
Załączniki
druk nr 38
29)
wyboru Przewodniczącego Komisji Gospodarki Komunalnej Rady Miasta Płocka (druk nr 37),
Załączniki
druk nr 37
30)
wyboru Przewodniczącego Komisji Inwestycji, Rozwoju i Bezpieczeństwa Miasta Rady Miasta Płocka (druk nr 36),
Załączniki
druk nr 36
31)
wyboru Przewodniczącego Komisji Edukacji, Zdrowia i Polityki Społecznej Rady Miasta Płocka (druk nr 35),
Załączniki
druk nr 35
32)
wyboru Przewodniczącego Komisji Kultury, Sportu i Turystyki Rady Miasta Płocka (druk nr 34),
Załączniki
druk nr 34
33)
wyboru Przewodniczącego doraźnej Komisji ds. organizacji Pracy Rady Miasta Płocka (druk nr 33),
Załączniki
druk nr 33
34)
wyboru Przewodniczącego doraźnej Komisji Inwentaryzacyjnej Rady Miasta Płocka (druk nr 32),
Załączniki
druk nr 32
35)
wyboru Wiceprzewodniczącego Komisji Rewizyjnej Rady Miasta Płocka (druk nr 31),
Załączniki
druk nr 31
36)
wyboru Wiceprzewodniczącego Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miasta Płocka (druk nr 30),
Załączniki
druk nr 30
37)
wyboru Wiceprzewodniczącego Komisji Skarbu, Budżetu i Gospodarki Finansowej Rady Miasta Płocka (druk nr 29),
Załączniki
druk nr 29
38)
wyboru Wiceprzewodniczącego Komisji Gospodarki Komunalnej Rady Miasta Płocka (druk nr 28),
Załączniki
druk nr 28
39)
wyboru Wiceprzewodniczącego Komisji Inwestycji, Rozwoju i Bezpieczeństwa Miasta Rady Miasta Płocka (druk nr 27),
Załączniki
druk nr 27
40)
wyboru Wiceprzewodniczącego Komisji Edukacji, Zdrowia i Polityki Społecznej Rady Miasta Płocka (druk nr 26),
Załączniki
druk nr 26
41)
wyboru Wiceprzewodniczącego Komisji Kultury, Sportu i Turystyki Rady Miasta Płocka (druk nr 25),
Załączniki
druk nr 25
42)
wyboru Wiceprzewodniczącego doraźnej Komisji ds. Organizacji Pracy Rady Miasta Płocka (druk nr 24),
Załączniki
druk nr 24
43)
wyboru Wiceprzewodniczącego doraźnej Komisji Inwentaryzacyjnej Rady Miasta Płocka (druk nr 23),
Załączniki
druk nr 23
44)
ustalenia wysokości miesięcznego wynagrodzenia dla Prezydenta Miasta Płocka (druk nr 41),
Załączniki
druk nr 41
45)
powołania Zespołu do zaopiniowania zgłoszonych kandydatów na ławników (druk nr 6),
Załączniki
druk nr 6
46)
delegowania przedstawicieli Rady Miasta Płocka do Komisji Bezpieczeństwa i Porządku (druk nr 7),
Załączniki
druk nr 7
47)
wskazania Wiceprzewodniczącego Rady Miasta Płocka do podpisywania poleceń wyjazdu służbowego dla Przewodniczącego Rady Miasta Płocka (druk nr 8),
Załączniki
druk nr 8
48)
wyboru trzech przedstawicieli Rady Miasta Płocka do Płockiej Rady Działalności Pożytku Publicznego (druk nr 9),
Załączniki
druk nr 9
49)
delegowania przedstawicieli Rady Miasta Płocka do Płockiej Rady ds. Kombatantów oraz Ochrony Miejsc Pamięci Walk i Męczeństwa przy Prezydencie Miasta Płocka (druk nr 10),
Załączniki
druk nr 10
50)
WRZUTKA: projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały nr 1064/LXII/2024 Rady Miasta Płocka z dnia 29 lutego 2024 roku w sprawie przyjęcia Programu osłonowego „Płocki Korpus Wsparcia Seniorów” na rok 2024 (druk nr 55),
Załączniki
druk nr 55
51)
WRZUTKA: projekt uchwały w sprawie delegowania przedstawicielek Rady Miasta Płocka do Płockiej Rady Kobiet (druk nr 57).
Załączniki
druk nr 57
52)
WRZUTKA: projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na rozwiązanie umowy o pracę z Panią radną Wiolettą Kulpą (druk nr 56),