Proszę czekać, trwa ładowanie danych...
Rada Miasta Płocka
II Sesja Rady Miasta Płocka w dniu 28 maja 2024, godz. 10:00, w Urzędzie Miasta Płocka, pl. Stary Rynek 1 (aula)
WOR.0002.2.2024.JK

Dyskusja

1)
Otwarcie obrad II Sesji Rady Miasta Płocka.
2)
Złożenie ślubowania przez radnego.
3)
Wybór Komisji Uchwał i Wniosków.
4)
Sprawozdanie z realizacji Programu współpracy Gminy-Miasto Płock z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie działającymi na terenie Miasta Płocka za 2023 rok.
5)
Przyjęcie protokołu z obrad LXIII Sesji Rady Miasta Płocka z 26 marca 2024 roku.
6)
Przyjęcie protokołu z obrad I Sesji Rady Miasta Płocka z 7 maja 2024 roku.
7)
Podjęcie uchwał w sprawach:
I
etap – dyskusja i zgłaszanie wniosków
1.
zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy-Miasto Płock na lata 2024-2050 (druk nr 53),
2.
zmieniająca Uchwałę Budżetową Miasta Płocka na rok 2024 (druk nr 54),
3.
uchylenia uchwały nr 487/XXIX/2012 Rady Miasta Płocka z dnia 27 listopada 2012 r. w sprawie określenia rozkładu godzin pracy aptek ogólnodostępnych na terenie Płocka (druk nr 11),
4.
zmiany Statutu Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Płocku (druk nr 12),
5.
podniesienia wysokości wynagrodzenia przysługującego rodzinom zastępczym zawodowym (w tym rodzinom zastępczym zawodowym specjalistycznym oraz rodzinom zastępczym zawodowym pełniącym funkcję pogotowia rodzinnego), prowadzącym rodzinne domy dziecka oraz za sprawowanie funkcji rodziny pomocowej (druk nr 13),
6.
wyrażenia zgody na sprzedaż w drodze przetargu nieruchomości zabudowanej, położonej w Płocku przy ul. 3 Maja 18, w obrębie 8 „Śródmieście”, oznaczonej numerem ewidencyjnym działki 603/12 (druk nr 14),
7.
zmiany uchwały nr 83/VI/2015 Rady Miasta Płocka z dnia 31 marca 2015 roku w sprawie ustalenia szczegółowych zasad ponoszenia odpłatności za pobyt w mieszkaniach chronionych (druk nr 15),
8.
wydzierżawienia nieruchomości gruntowej stanowiącej własność Gminy-Miasto Płock, położonej w Płocku przy ul. Żabiej (obr. 9) (druk nr 16),
9.
wydzierżawienia nieruchomości gruntowej stanowiącej własność Gminy-Miasto Płock, położonej w Płocku przy ul. Bielskiej (obr. 7) (druk nr 17),
10.
wydzierżawienia nieruchomości gruntowej stanowiącej własność Gminy-Miasto Płock, położonej w Płocku przy ul. Obrońców Westerplatte (obr. 7) (druk nr 18),
11.
wydzierżawienia nieruchomości gruntowej stanowiącej własność Gminy-Miasto Płock, położonej w Płocku przy ul. Kobylińskiego/Słodowa (obr. 4) (druk nr 19),
12.
wydzierżawienia nieruchomości gruntowej stanowiącej własność Gminy-Miasto Płock, położonej w Płocku przy ul. Kobylińskiego/Słodowa (obr. 4) (druk nr 20),
13.
wydzierżawienia nieruchomości gruntowej stanowiącej własność Gminy-Miasto Płock, położonej w Płocku przy ul. Kobylińskiego/Słodowa (obr. 4) (druk nr 21),
14.
powołania Lokalnego Ośrodka Wiedzy i Edukacji współfinansowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Mazowsza 2021-2027 (druk nr 22),
15.
nabycia przez Gminę – Miasto Płock nieruchomości położonej w Płocku w obrębie 2 „Trzepowo” przy ul. Szkolnej oznaczonej jako działka nr 171/3 o powierzchni 1,7314 ha (druk nr 42),
16.
uzgodnienia projektu realizacji inwestycji celu publicznego pn. „Rozbudowa ulicy Wyszogrodzkiej w ciągu drogi krajowej nr 62 na odcinku od ulicy Armii Krajowej do granicy miasta Płocka. Etap I - odcinek od ul. Armii Krajowej do ul. Harcerskiej (wraz ze skrzyżowaniem)”, położonej częściowo na działkach o nr 294/45, 294/46, 294/56, 318, 801/4, 3188/76, 3190, Obręb 0001 Podolszyce Borowiczki wchodzących w skład Zespołu Przyrodniczo-Krajobrazowego Jaru Rzeki Rosicy (druk nr 43),
17.
ustalenia składu osobowego Komisji Rewizyjnej Rady Miasta Płocka (druk nr 44),
18.
ustalenia składu osobowego Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miasta Płocka (druk nr 45),
19.
ustalenia składu osobowego Komisji Skarbu, Budżetu i Gospodarki Finansowej Rady Miasta Płocka (druk nr 46),
20.
ustalenia składu osobowego Komisji Gospodarki Komunalnej Rady Miasta Płocka (druk nr 47),
21.
ustalenia składu osobowego Komisji Inwestycji, Rozwoju i Bezpieczeństwa Miasta Rady Miasta Płocka (druk nr 48),
22.
ustalenia składu osobowego Komisji Edukacji, Zdrowia i Polityki Społecznej Rady Miasta Płocka (druk nr 49),
23.
ustalenia składu osobowego Komisji Kultury, Sportu i Turystyki Rady Miasta Płocka (druk nr 50),
24.
ustalenia składu osobowego doraźnej Komisji ds. Organizacji Pracy Rady Miasta Płocka (druk nr 51),
25.
ustalenia składu osobowego doraźnej Komisji Inwentaryzacyjnej Rady Miasta Płocka (druk nr 52),
26.
wyboru Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej Rady Miasta Płocka (druk nr 40),
27.
wyboru Przewodniczącego Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miasta Płocka (druk nr 39),
28.
wyboru Przewodniczącego Komisji Skarbu, Budżetu i Gospodarki Finansowej Rady Miasta Płocka (druk nr 38),
29.
wyboru Przewodniczącego Komisji Gospodarki Komunalnej Rady Miasta Płocka (druk nr 37),
30.
wyboru Przewodniczącego Komisji Inwestycji, Rozwoju i Bezpieczeństwa Miasta Rady Miasta Płocka (druk nr 36),
31.
wyboru Przewodniczącego Komisji Edukacji, Zdrowia i Polityki Społecznej Rady Miasta Płocka (druk nr 35),
32.
wyboru Przewodniczącego Komisji Kultury, Sportu i Turystyki Rady Miasta Płocka (druk nr 34),
33.
wyboru Przewodniczącego doraźnej Komisji ds. Organizacji Pracy Rady Miasta Płocka (druk nr 33),
34.
wyboru Przewodniczącego doraźnej Komisji Inwentaryzacyjnej Rady Miasta Płocka (druk nr 32),
35.
wyboru Wiceprzewodniczącego Komisji Rewizyjnej Rady Miasta Płocka (druk nr 31),
36.
wyboru Wiceprzewodniczącego Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miasta Płocka (druk nr 30),
37.
wyboru Wiceprzewodniczącego Komisji Skarbu, Budżetu i Gospodarki Finansowej Rady Miasta Płocka (druk nr 29),
38.
wyboru Wiceprzewodniczącego Komisji Gospodarki Komunalnej Rady Miasta Płocka (druk nr 28),
39.
wyboru Wiceprzewodniczącego Komisji Inwestycji, Rozwoju i Bezpieczeństwa Miasta Rady Miasta Płocka (druk nr 27),
40.
wyboru Wiceprzewodniczącego Komisji Edukacji, Zdrowia i Polityki Społecznej Rady Miasta Płocka (druk nr 26),
41.
wyboru Wiceprzewodniczącego Komisji Kultury, Sportu i Turystyki Rady Miasta Płocka (druk nr 25),
42.
wyboru Wiceprzewodniczącego doraźnej Komisji ds. Organizacji Pracy Rady Miasta Płocka (druk nr 24),
43.
wyboru Wiceprzewodniczącego doraźnej Komisji Inwentaryzacyjnej Rady Miasta Płocka (druk nr 23),
44.
ustalenia wysokości miesięcznego wynagrodzenia Prezydenta Miasta Płocka (druk nr 41),
45.
powołania Zespołu do zaopiniowania zgłoszonych kandydatów na ławników (druk nr 6),
46.
delegowania przedstawicieli Rady Miasta Płocka do Komisji Bezpieczeństwa i Porządku (druk nr 7),
47.
wskazania Wiceprzewodniczącego Rady Miasta Płocka do podpisywania poleceń wyjazdu służbowego dla Przewodniczącego Rady Miasta Płocka (druk nr 8),
48.
wyboru trzech przedstawicieli Rady Miasta Płocka do Płockiej Rady Działalności Pożytku Publicznego (druk nr 9),
49.
delegowania przedstawicieli Rady Miasta Płocka do Płockiej Rady ds. Kombatantów oraz Ochrony Miejsc Pamięci Walk i Męczeństwa przy Prezydencie Miasta Płocka (druk nr 10),
50.
WRZUTKA NR 1 - projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały nr 1064/LXII/2024 Rady Miasta Płocka z dnia 29 lutego 2024 roku w sprawie przyjęcia Programu osłonowego „Płocki Korpus Wsparcia Seniorów” na rok 2024 (druk nr 55),
51.
WRZUTKA NR 2 - projekt uchwały w sprawie delegowania przedstawicielek Rady Miasta Płocka do Płockiej Rady Kobiet (druk nr 57),
52.
WRZUTKA NR 3 - projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na rozwiązanie umowy o pracę z Panią radną Wiolettą Kulpą (druk nr 56).
II
etap – głosowanie nad zgłoszonymi wnioskami i projektami uchwał
8)
Sprawozdanie Prezydenta Miasta Płocka z pracy między sesjami.
9)
Sprawozdanie Przewodniczącego Rady Miasta Płocka z pracy między sesjami.
10)
Interpelacje i zapytania radnych.
11)
Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.
12)
Sprawy różne.
13)
Zamknięcie obrad II Sesji Rady Miasta Płocka.