Proszę czekać, trwa ładowanie danych...
Rada Miejska w Rzepinie
II Sesja Rady Miejskiej w dniu 23 maja 2024, godz. 13:00, w sala konferencyjna Urzędu Miejskiego w Rzepinie
BRM.0002.2.2024

Dyskusja

1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie kworum.
2.
Zgłoszenie uwag i poprawek do porządku obrad.
3.
Przedstawienie porządku obrad.
4.
Informacja o przyjęciu protokołu z sesji z dnia 06.05.2024 r.
5.
Sprawozdanie Burmistrza Rzepina o pracy między sesjami.
6.
Przedstawienie raportu z realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii w Gminie Rzepin za 2023r.
7.
Podjęcie uchwały w sprawie powołania Komisji Rewizyjnej.
8.
Podjęcie uchwały w sprawie wyboru Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Rzepinie.
9.
Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia liczby członków Komisji Skarg, Wniosków i Petycji.
10.
Podjęcie uchwały w sprawie powołania Komisji Skarg, Wniosków i Petycji
11.
Podjęcie uchwały w sprawie wyboru Przewodniczącego Komisji Skarg, Wniosków i Petycji.
12.
Podjęcie uchwały w sprawie określenia nazw stałych komisji Rady Miejskiej w Rzepinie i przedmiotu ich działania
13.
Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia składów osobowych stałych komisji Rady Miejskiej w Rzepinie.
14.
Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wysokości i zasad przyznawania diet dla radnych oraz zwrotu kosztów podróży służbowych.
15.
Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wynagrodzenia Burmistrza Rzepina.
16.
Podjęcie uchwały w sprawie w sprawie wyznaczenia dodatkowego przedstawiciela Gminy Rzepin w Zgromadzeniu Celowego Związku Gmin CZG-12.
17.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Rzepin na lata 2024-2036.
18.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej.
19.
Podjęcie uchwały w sprawie określenia szczegółowych zasad i trybu umarzania, odraczania lub rozkładania na raty spłat należności pieniężnych mających charakter cywilnoprawny, przypadających Gminie Rzepin i jej jednostkom podległym oraz określenia warunków dopuszczalności pomocy publicznej w przypadkach, w których ulga stanowić będzie pomoc publiczną, a także wskazania organów i osób do tego uprawnionych.
20.
Podjęcie uchwały w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi pochodzącymi z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Rzepin i ustalenia stawki tej opłaty oraz częściowego zwolnienia z opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi właścicieli nieruchomości zabudowanych budynkami mieszkalnymi jednorodzinnymi kompostujących bioodpady w kompostowniku przydomowym.
21.
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż w trybie przetargu ograniczonego nieruchomości stanowiącej własność Gminy Rzepin.
22.
Podjęcie uchwały w sprawie nieodpłatnego przejęcia na mienie gminne nieruchomości stanowiącej własność Skarbu Państwa we władaniu Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa.
23.
Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Słubickiemu
24.
Podjęcie uchwały w sprawie wyborów Sołtysów i członków Rad Sołeckich w Gminie Rzepin.
25.
Wolne wnioski i informacje oraz informacje o złożonych interpelacjach lub zapytaniach i odpowiedziach na nie.
26.
Zamknięcie sesji.