Proszę czekać, trwa ładowanie danych...
Rada Powiatu Ełckiego
I Sesja Rady Powiatu Ełckiego VII KADENCJI w dniu 20 maja 2024, godz. 10:00, w sala konferencyjna Starostwa Powiatowego w Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk
O.0002.1.2024

Dyskusja

1.
Otwarcie przez Radnego Seniora I sesji Rady Powiatu Ełckiego.6 maja 2024, godz. 13:04
2.
Wręczenie przez Przewodniczącego Powiatowej Komisji Wyborczej nowo wybranym radnym zaświadczeń o wyborze.6 maja 2024, godz. 13:08
3.
Złożenie ślubowania przez radnych Rady Powiatu Ełckiego.6 maja 2024, godz. 13:21
4.
Stwierdzenie prawomocności obrad (quorum).6 maja 2024, godz. 13:44
5.
Wybór Przewodniczącego Rady Powiatu Ełckiego.11:06
6.
Zmiany w porządku obrad.11:17
a)
Wniosek o wprowadzenie do porządku obrad punktu 7 - w sprawie wyboru Wiceprzewodniczących Rady Powiatu Ełckiego VII kadencji.
b)
Wniosek o wprowadzenie do porządku obrad pkt. 8- w sprawie wyboru Starosty Ełckiego.
c)
Wniosek o wprowadzenie do porządku obrad pkt. 9- w sprawie wyboru Wicestarosty i trzech członków Zarządu.
d)
Wniosek o wprowadzenie do porządku obrad pkt. 10 podjęcie uchwał w sprawach w tym projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody na nawiązanie stosunku pracy z etatowym członkiem Zarządu Powiatu Ełckiego.
e)
Wniosek o wprowadzenie do porządku obrad projektu uchwały w sprawie ustalenia ilości i nazw stałych komisji Rady Powiatu Ełckiego.
f)
Wniosek o wprowadzenie do porządku obrad projektów uchwały w sprawie ustalenia składu osobowego stałych Komisji.
g)
Wniosek o wprowadzenie do porządku obrad projektu uchwały w sprawie zasad ustalania wysokości i wypłacania diet radnym Powiatu Ełckiego oraz zwrotu kosztów podróży służbowych.
h)
Wniosek o wprowadzenie do porządku obrad projektu uchwały w sprawie ustalenia wynagrodzenia Starosty Ełckiego.
i)
Wniosek o wprowadzenie do porządku obrad punktu 11 - Informacja Przewodniczącego Rady Powiatu i przyjęcie stanowisk w sprawach bieżących.
j)
Przyjęcie porządku obrad po zmianach.11:17
7.
Wybór dwóch Wiceprzewodniczących Rady Powiatu Ełckiego VII kadencji.11:48
8.
Wybór Starosty Ełckiego.12:18
9.
Wybór Wicestarosty i trzech członków Zarządu.12:58
10.
Podjęcie uchwał w sprawach:13:00
a)
wyrażenia zgody na nawiązanie stosunku pracy z etatowym członkiem Zarządu Powiatu Ełckiego.13:00
b)
ustalenia ilości i nazw stałych komisji Rady Powiatu Ełckiego.14:34
c)
wyboru Członka Zarządu Powiatu Ełckiego.14:51
d)
ustalenia składu osobowego Komisji Rewizyjnej.14:53
e)
ustalenia składu osobowego Komisji Skarg, Wniosków i Petycji.14:54
f)
ustalenia składu osobowego Komisji Budżetowej i Rozwoju Gospodarczego.14:55
g)
ustalenia składu osobowego Komisji Edukacji i Kultury.14:56
h)
ustalenie składu osobowego Komisji Sportu, Turystyki i Promocji Powiatu.14:57
i)
ustalenia składu osobowego Komisji Rodziny, Zdrowia i Pomocy Społecznej.14:58
j)
ustalenia składu osobowego Komisji Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Porządku Publicznego.14:59
k)
zasad ustalania wysokości i wypłacania diet radnym Powiatu Ełckiego oraz zwrotu kosztów podróży służbowych.15:05
l)
ustalenia wynagrodzenia Starosty Ełckiego.15:06
11.
Informacja Przewodniczącego Rady Powiatu i przyjęcie stanowisk w sprawach bieżących.15:10