Proszę czekać, trwa ładowanie danych...
Rada Miejska w Głogowie Małopolskim / Radni
XV Sesja w dniu 29 października 2015, godz. 15:30, w Miejsko Gminnym Domu Kultury w Głogowie Małopolskim ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 12 w sali nr 118
RM. 0002.14.2015

Dyskusja

1.
Przyjęcie porządku obrad.15:35
2.
Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.15:36
3.
Informacja Burmistrza o pracy między sesjami.16:03
4.
Gospodarka odpadami komunalnymi i ich segregacja na terenie Gminy Głogów Małopolski.16:18
5.
Podjęcie uchwał w sprawie:
a)
zmian w budżecie gminy na 2015 rok,16:36
b)
wyrażenia zgody na wydzierżawienie nieruchomości gruntowych położonych w Głogowie Małopolskim gmina Głogów Małopolski,16:37
c)
wyrażenia zgody na wydzierżawienie nieruchomości gruntowych położonych w Rogoźnicy gmina Głogów Małopolski,16:38
d)
nadania nazwy ulicy w Wysokiej Głogowskiej,16:39
e)
ustalenia regulaminu określającego wysokość stawek dodatków do wynagrodzenia oraz szczegółowych warunków przyznawania tych dodatków, szczegółowe warunki obliczania i wypłacania wynagrodzenia za godziny ponadwymiarowe i godziny doraźnych zastępstw, a także wysokość i warunki wypłacania nagród i innych świadczeń ze stosunku pracy nauczycieli zatrudnionych w szkołach, dla których organem prowadzącym jest Gmina Głogów Małopolski16:41
f)
zmiany uchwały nr LIII/539/2014 z dnia 26 czerwca 2014 roku o przystąpieniu do sporządzenia XIII zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy Głogów Małopolski.16:42
g)
zmiany uchwały nr IV/37/2015 Rady Miejskiej w Głogowie Małopolskim z dnia 29 stycznia 2015r. w sprawie uchwalenia gminnego programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych na rok 2015.16:44
h)
wstępnej lokalizacji przystanków komunikacyjnych w Gminie Głogów Małopolski.16:46
6.
Analiza danych zawartych w oświadczeniach majątkowych złożonych przez radnych Rady Miejskiej w Głogowie Małopolskim.16:48
7.
Informacja Burmistrza Głogowa Małopolskiego dotycząca analizy oświadczeń majątkowych złożonych na dzień 31.12.2014 r. przez Z-cę burmistrza, sekretarza gminy, skarbnika gminy, kierowników jednostek organizacyjnych gminy oraz inne osoby wydające decyzje administracyjne w imieniu burmistrza.16:52
8.
Zapytania i wolne wnioski.17:38