Proszę czekać, trwa ładowanie danych...
Rada Miasta i Gminy Kórnik / Radni-SESJA
V Sesja w dniu 25 lutego 2015, godz. 13:00, w Sali Posiedzeń Rady Miejskiej w Kórniku,w ratuszu bnińskim, ul. Rynek1
SE-BRM.0002.2.2015

Dyskusja

1.
Otwarcie sesji – stwierdzenie kworum i przedstawienie porządku obrad.13:07
2.
Wybór sekretarza obrad.13:07
3.
Przyjęcie protokołu z IV Sesji Rady Miejskiej13:07
Załączniki
protokol4
4.
Informacje Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym13:08
5.
Sprawozdanie Burmistrza z działalności międzysesyjnej15:02
Załączniki
luty
a)
z wykonania przetargów
b)
z pozyskiwania środków pozabudżetowych
c)
z działalności Straży Miejskiej w Kórniku
Załączniki
luty
6.
Sprawozdania Komisji Rady z prac w okresie międzysesyjnym.15:02
7.
Rozpatrzenie projektów uchwał lub zajęcie stanowiska w następujących sprawach:16:16
a)
zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Kórnik na lata 2015-2022
b)
zmiany uchwały budżetowej Gminy Kórnik na 2015 rok
c)
utworzenia Szkoły Podstawowej w Kamionkach przy ul. Mieczewskiej 36, ustalenia jej obwodu oraz nadania statutu.
d)
zmiany uchwały w sprawie ustalenia planu sieci i granic obwodów publicznych szkół podstawowych i gimnazjów na terenie Gminy Kórnik.
e)
ustalenia sieci prowadzonych przez Gminę Kórnik przedszkoli, oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych oraz innych form wychowania przedszkolnego.
f)
określenia kryteriów branych pod uwagę w drugim etapie postępowania rekrutacyjnego do publicznych przedszkoli, oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych oraz publicznych innych form wychowania przedszkolnego, dla których Gmina Kórnik jest organem prowadzącym.
g)
przeprowadzenia konsultacji społecznych w sprawie wyodrębnienia miejscowości Błażejewko
h)
zmiany w składach Komisji Rady Miejskiej w Kórniku
i)
zmieniające uchwałę w sprawie podziału Gminy Kórnik na stałe obwody do głosowania
8.
Dyskusja nt monitoringu hałasu z lotniska w Krzesinach w zw. z lotami F-16 - podjęto APEL nr 1/2015
Załączniki
apel1Głosowanie
9.
Interpelacje i zapytania radnych.
10.
Odpowiedzi na interpelacje.
11.
Wolne głosy i wnioski. Informacje.
12.
Zakończenie sesji.